Lördag


I går var det en super kul kväll trivdes som fisken i vattnet =)

Sen i dag så drog jag och min bror ut till pappa och frun i skogen, och när jag kom dit så satt min syster där, åå vad kul det var att se henne och få kramas lite. Sen bjöd pappa och frun på mat, jösses vad gott det var så nu har ja käkat för 14 dagar. haha. Sen när vi kom hem till byn igen så gjorde jag ett besök i duschen åå hä var skönt det.

Sen kom bästa Elina hit och drack en skvätt kaffe som alltid. Sen var vi ut på en tripp och nu sitter jag här en skvätt innan jag ska i väg på nya äventyr. fint hä.

Tusan då att det ska bli så här nu då, när livet är som bäst. men men ja får ta mig i kragen och göra nått åt det innan det gått för långt den här gången.





Kommentarer
Postat av: Elina

hör av mig när vi käkat, så kan du komma ut å :)

2009-10-24 @ 20:52:47
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0