Nice day



Vart till skolan idag och gjort ett dataprov och sen visat min lärare Examinations provet som jag snart är klar med har bara lite smått kvar att fixa till. Och läraren var super nöjd med arbetet åå, weho då är det bara bra.

sen var det bara att dra hem på en gång och dricka lite kaffe med mamma,moster och pappa. Fint hä.

Sen drog jag och pappsen till borlänge för att göra av med lite pengar, weho jag fick köra pappas nya bil idag eller rättare sagt jag vågade köra pappas nya bil i dag, haha. Ååå vilken härlig bil jösses den går som en riktig pärla, du sitter som en kung och aa hittade då inge fel på den.

Sen i borlänge käkade vi lunch med brorsan *andreas* Och sen var det dax att sätta sprätt på pengarna.

sen när jag väl kom hem så var det bara att sätta sig och fixa tä sakerna på examinations provet som jag inte fick till helt klockrent. Men jag är inte helt klar än. finns lite till och pula med. Men det får bli i morgon hä. För nu ska jag lägga mig i sängen och glo på film.

sen har bästa Tetta vart här i dag och fått i sig både en massa kaffe och någon bulle, fint hää när man måste ta en kaffe paus mitt upp i ett arbete, det kan inte bli så mycket bättre.

Skumt att det känns så här, varför just han, hm a nu har jag nått att fundera på iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0