Ojj ojj


Vaknade i morse av att min lur lät illa som bara tusan, usch inte ville jag gå upp eller men hade inte så mycket val hade ju lovat mamma och hänga på henne ner till Värmland *Karlstad* för att kolla på en ny bil. Så jag tog med mig datorn och en kudde och sen hade jag det bra breve. Haha ojj vad jag har skrattat i dag, skit kul har vi haft. Och bilen var snygg åå, den får det bli.

Sen när jag kom hem så duschade jag och sen skjussa jag mamma till kingen och sen hem och dricka kaffe med bästa Tetta, sen var vi ute med bror och donade lite. Och sen körde vi hem honom och vi drog vidare mot nya mål. Och sen vart det kaffe på donken i vanlig ordning.

Och nu ligger jag i sängen och ska ta och sova en skvätt igen. Fan inte vill jag åka till Ludvika i morgon eller men måste ju, sunk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0