segt


Har bara vart hemma i dag och pluggat som en dåre, blir ju aldrig riktig nöjd med arbetet. men alla andra säger att det är skit bra så jag måste ju tro på dom då, haha Och en hel del med kaffe har jag lyckats fått i mig åå, fint hä.

Sen vid 9 kom bästa Tetta hit och hämtade mig och sen drog vi till donken och köpte två stora kaffe med mjölk, hä vad gött. Sen hittade vi på en skum prick, han bara stod och kikade upp i ett träd, TETTA gasa, usch trodde hjärtat var på väg ut, usch jag trodde ju att han skulle anfalla oss. Och Tetta vart nog minst lika rädd. haha.men kul vare.Sen drog vi ut på äventyr, åå vad kul hä va.

Och nu har jag precis duschat och ska kika film och sova en skvätt igen då. Man gör nästan inte så mycket annat än att kliva upp och sen duscha och lägga sig igen. men men fint är det att sova.

Hm vad är det för nått ? - smirnoff - Det luktar ju häst haha jaa jösses vad kul man kan haa åt sånt där man bara kläcker ur sig. haha fint hä. Skit snygg kropp ajjjamensan det tror vi på :D



kanske ska sattsa på det igen, aa tåls att fundera på iaf en skvätt eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0