vilken helj


I fredags jobba jag till 21:15 och sen hem och byta om och sen ner till donken och dricka kaffe med bästa tetta, och sen hem och sova.

I lördags var jag till borlänge med pappa och brorsan och sen på eftermiddan var vi ner till avesta på kalas, Jennifer fyllde 15 år. Åå jag fick även träffa brorsan *lusse* och hans två barn *änglarna*  sen på kvällen var jag ner och träffade bästa Malin, och kom inte från avesta förens halv 12.

Sen ringde Simon och ville ha med mig på en fest i silon, så det var bara att byta och knata dit, men inte vaa hä nå kul eller så jag gick hem och laa mig.

Och sen i dag har jag spenderat min dag i Avesta igen hos Malin och Erik och hjälpt dom att måla i deras nya lya, hä kommer bli kanon fint.  Sen vart det käk på stan.

Och nu är jag hemma och ligger i sängen och glor på film och ska snart ta och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0