Ännu en dag


Då har ännu en dag gått. Vart upp till mammas jobb och talat lite skit med Malin, fint hä. Sen vid halv 3 så vare bara att dra och jobba, sunk inte alls sugen på det i dag, vart skit seg, tur att hon ja jobbade med va lika seg, Så inte 1 går på högvarv och 1 går på lågenergi, kan bli jobbigt hä.

Sen vid 8 fick jag äntligen åka hem igen, och när jag kom hem satt Tetta och brorsan i soffan och väntade, så brorsan bjöd oss på våfflor mmgott. Sen vart det andra avenyn och kaffe.

Och nu har jag precis duschat och ska ta plats i sängen ihop med ett glas kaffe och en film, och om en skvätt blire att sova igen. skönt hä ska bli då.

Du har nått som ingen annan har, du är så underbar.


jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0