En fart fylld dag


Ledig i dag.

Men inte vart det nå sova elle. Kl 07:00 ringde min lur. Och då var det bara att kliva ur sängen och göra sig i ordning. För att sen åka till avesta och träffa pappa. Vi tog en bil tur ner till Stholm för att hämta hans nya bil =) Satans vad snygg den var då.

Men så tråkigt att köra så långt och inte ha någon att kunna tala med. Så jag och pappa stannade på två ställen på vägen hem för att det var så trökigt.

Sen när jag kom hem så vare bara att byta om fort som tusan och sen i väg till Avesta och träffa Malin och Erik och hjälpa dom rusta i deras nya lya, kommer bli så sjukt snyggt.

Och nu sitter jag här med ett glas kaffe och glor runt lite i väntan på att ........

I dina ögon speglas jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0