En ledig dag


Inte tusan fick jag sova nå länge i dag elle, pappa ringde och väckte mig vid halv 10. Och ville tala om att vi ska ut och åka lite nästa vecka, men vad vi ska göra hä ville han inte tala om eller, haha.spännanade.

Men samtidigt var det skönt att komma upp i tid å. Så jag och mamma drog till Avesta och kollade lite i affärer och sen drog vi hem till min faster och drack en hel del kaffe, fint hä.

Sen när jag kom hem så kom bästa Elina hit, så jag har vart med henne hela kvällen, det har vart skit kul, har saknat dig gumms.

Och nu sitter jag och kikar på tv med mamma och bror och ska snart gå upp och lägga mig och sova. Är kanon trött. Och sen ska jag upp till halv 6 i morgon ska ju jobba, sunk.

Jag tycker om dig mer än någon förstår, du är den bästa, vill inte ha någon annan än dig.



Kommentarer
Postat av: Elina

Har ju saknat dig me :P

2009-09-26 @ 09:35:56
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0