En tripp till Avesta

I dag har det vart skola som vanligt mellan 8:45 - 11:00 kan inte klaga på att det är speciellt långa dagar eller :D
Sen när jag slutat så drog jag till *Skäveland* för att dricka kaffe. Sen hem och va med den bästa Tetta.

Sen drog jag och Tetta på stan och köpte blommar. kanon fint. Sen va vi ner till donken och köpte två stora kaffe med mjölk och två påsar morötter =) Och sen vart det full fart mot Avesta och Grytnäs kyrka för att gå till Adams grav och plantera blommorna. TACK Tettis för att du var med, det vart super fint med blommorna men jobbigt att vara där usch vad jag saknar honom. 11 månader har redan gått sen han lämnade oss. Usch vad tiden går fort.

Sen var vi förbi två kompisar innan vi drog hem och snackade lite med dom och tog 1 cigg eller 2 haha, att det var så svårt att komma på att det hette *parkettgolv* då haha :D Sen drog vi till Ica och shoppade lite. Sen hem och kika på Andra avenyn och träffa bror min en skvätt.  Och nu sitter Jag och Tetta i min säng med varsin dator i knät och kollar på film eller aa iaf lyssnar :D

WEHO ledig i morgon och satans den som väcker mig/oss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0