En vanlig dag

Skolan i dag mellan 09:00 - 12:00  fint hä och sluta tidigt. =) sen drog jag hem och var i väg på stan med mamma och köpte mat, :D Sen har jag legat på soffan och glott på film nästan hela dagen, har vart sjukt trött usch inte orkat mycket eller.

Sen vart det ett besök på donken med Bästa Tetta, Ja beställde en stor kaffe med mjölk och en påse morötter :D Nu ska vi bli nyttiga. =) haha Dom är ju så sjukt goa. Så det blir nog en påse i morgon åå.

Och sen nu har Tetta precis dragit hem. Ååå hon har färgat håret på mig, TACK gumms, hä vart kanon bra. Så nu ser man normal ut igen =) hihi. Sen har vi kikat på nå helt galet amerikanskt skit program om hur man går ner i vikt och aa skit snuskigt var det iaf.

Och nu ligger jag i sängen och ska kika runt lite. och sen sova en skvätt igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0