Första dagen är avklarad


Då har man vart på sin första dag på praktiken, och det har gott kanon bra =) Mycket nytt att lära sig och komma ihåg men det löser sig alltid. Sen då, sen har jag vart med bästa Tetta på donken och druckit en skvätt kaffe =)

Och nu är jag hemma och har precis duschat och ska snart ta och göra ett besök i min säng, och kolla innanför ögonlocken en skvätt eller två =)

Jag ser nå sött, han är så snäll, ja absolut, han såg på mig, fast jag rörde honom så stod han kvar ändå, jag har nog fel ja absolut, men han har aldrig sett på mig så där förut, han har fått nått att hända, jag har nästan glömt hur underbar han är.





Kommentarer
Postat av: Elina

När ska vi dricka kaffe då?

2009-09-22 @ 08:08:36
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0