Fullt upp


GRATTIS bästa Elina på 21 år dagen =)


Jobbat mellan 7:30 till 12 fick gå hem 5 timmar tidigare i dag och det säger man ju inte nej till. Så det var bara att hem och byta om och dra tä falun med mamma och bror för att hälsa på min *idol* som ligger på sjukhuset, sunk, hä var jobbigt att åka därifrån.

Sen när jag kom hem så vart det fort in och lämna av lite saker och sen i väg för att dricka kaffe med bästa Tetta på donken. Och sen hem och duscha lite snabbt för att sen åka i väg med bästa Elina och dricka en skvätt kaffe. Mycket saker har jag gjort i dag. Men inte det jag absolut mest av allt ville. Men hä blir fler dagar.

Och nu ligger jag i sängen och glor på film och ska snart ta och besöka johnblund en skvätt. får äntligen sova i morgon, så tusan den som ringer och väcker mig. haha


Du är den bästa i hela världen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0