Heljen är över igen

I fredags vart det först skogen åå Lövsjön för att träffa min älskade pappa, mina galna bröder och Jack och sen brorsans *Micke* 3 vänner. Hä vaa riktigt kul det kan jag lova. <3 Sen vare bara att åka hem och duscha och göra sig klar för att dra på krogen i Avesta med Tetta och Satu och brorsan som chaffis. fan vad kul hä vaa :D Vart en riktigt bra kväll det där. Som vi måste göra om =)

Sen i går var jag med bästa Malin nere i Avesta och käkade pizza, ojj vad vi har missat du tjejen. Sen i dag så vart det att jag drog upp till mammas jobb och hämtade Malin och sen drog vi och käkade och sen ut till Knallas och grejade lite och sen in till stan en skvätt. Och nu är jag hemma och ligger i sängen och klor på film.

Och i morgon är det dax för skolan igen. Då är det bara 5 dagar kvar till helj igen :D haha längtar redan.

Du är bra fin du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0