Kul dag


Kl ringde halv 6 i morse så då vare bara att kliva upp och ställa sig i duschen så man vaknade till liv, och sen bege sig mot långshyttan för att börja jobba *praktisera* till kl 07:00. Ojj fan vad vi har fått mycket gjort i dag, vi är snabba flickor vi. fint hä. Sen vi 5 fick jag äntligen åka hem.

Sen på vägen hem så va värmen på för fullt och stolsvärmen va på, men vad hjälpte det när jag frös som en galning så när jag kom hem så vare fort som tusan in i duschen, så jag fick tina upp. haha

Och sen har jag bara vart hemma hela kvällen, skönt hä. Har inte haft ork till så mycket mer än så. Och nu ligger jag i sängen och ska glo på en film och sen sova.


Saknar dig så jag spricker snart lilla vännen, du är perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0