Ledig dag

I dag har jag vart ledig från skolan =) Ojj den var skönt att sova, men det blev inte så länge ändå, kl 10 vaknade jaa av att Tetta låg och pillade på sin dator :D haha. Hon sov kvar här i går, så vi käkade pizza och kollade på film =) Det var kanon längesen man hade henne breve sig i sängen :D haha.

Så idag har vi vart och fixat ett intyg jag måste haa, och sen var vi på stan och där vart det att vi inhandlade ett par stövlar var, skit snygga, och sen har jag äntligen köpt mig en plånbok, så nu kan jag haa alla saker på en och samma plats :D Ja sen har vi setat hos mig och pillat på varsin dator och druckit ett del kaffe :D

Sen när Tetta dragit hem så vare bara att slå upp skol sakerna igen och börja plugga :( fan i dag vare inte alls kul och plugga, men jag har ju iaf fått det gjort =)

Och nu blire att se klart filmen och sen sova. För i morgon ska man till skolan en skvätt för att göra ett grupparbete.
Så vi börjar vid 9 och slutar välle runt 11. Kan inte klaga på dom tiderna eller =)

GRATTIS älskade bror *Micke* på födelsedagen =)

*Magiska pojken* jag tycker om dig så fruktansvärt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0