Måndag igen


Tusan jag tycker bara att det är måndag hela tiden. Och inte fick jag sova ut i dag elle vaknade till vid 9 och var helt super pigg. Så då vare bara att kliva upp och började städa och greja.

Sen har jag lunchat med bästa Tetta idag, och sen var hon gullig och körde mig till *praktiken* Och nu vid 9 kom brorsan och hämtade mig så då fick jag äntligen åka hem. har vart en kul kväll men de märktes då att vi var trötta, fan vad vi har skrattat. fint hä. Och nu ligger jag äntligen i sängen och ser på film och ska snart ta och sova.

weho min *krut idol* blir bara bättre och bättre, så nu ska dom flytta henne till en annan avdeling =)


Me like you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0