Simkortet

I morse började man jobba vid 7, usch hä va jobbigt att ta sig ur sängen. Ville inte alls i dag. Men det har vart en skit kul dag. Så dagen gick fort ändå fram till de att jag äntligen fick åka hem.

Satans simkort, jag kan smsa till folk, jag kan ringa, och folk kan ringa till mig men jag kan inte ta emot sms, skumt. Så nu kommer de bli bra.

Sen när jag kom hem så stuttsade jag in i duschen och gjorde mig klar för att umgås med bästa Tettis. Och a det vi har gjort är inte mycket, vi har käkat pizza och sen degat i soffan och kollat runt på nätet och glott en skvätt på tv.

Och nu är man tillbaka i sängen igen och ska snart tä och besöka johnblund en skvätt innan kl ringer igen och de är dax att sluta med sin skönhetsdröm för att åka och jobba igen.

Me like you mutch





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0