skit kul helj


Ååå vilken underbar helj jag har haft. Har sovit hos Malin hela heljen =) Så vi har vart i stallet ,käkat skräpmat,godis och sen vart det någon film åå =) Tack vännen för en underbar helj <3

Sen i lördags var jag på Gubbes *Jack* kalas nere på bilglubben =) Sen drog jag ut till knallas och drack lite kaffe med Malin och gänget, och sen drog hon och jag till stan och hade en myskväll =)

Sen idag har jag inte gjort så mycket,städat och donat lite.Och sen vi 6 så drog jag till avesta för att vara med Malin.Och nu är jag hemma igen.Och ska mysa med mamma framför tvn och kolla på den svenska serien på 4.

Och sen blire sängen i vanlig ordning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0