skolan

Idag har man haft grupparbete i skolan mellan 9 - 11.30 fint hä och sluta tidigt :D Sen va jag hem en skvätt och drack lite kaffe med min mamma och pluggade en skvätt, och sen drog jag te Vhyttan för att träffa den bästa Elina :D Och där fick man ännu mer kaffe. Sen drog vi te stan och käkade på donken,och drack kaffe :D haha fy fan vad pinsam. Donken chefen stod nästan vid pratlådan och så fort vi hade beställt så sa han att han får snart fixa ett stamkunds kort åt mig :D fan låter som om jag är där varje dag.Men så fort jag och Tetta är där och står vid sista luckan och väntar på vårat kaffe, jaa då sitter han där vid första bordet och tittar =) jaa fan inte lätt eller. Sen drog vi till Ica för Elina skulle hämta ut ett par stövlat, skit snygga. Och sen drog vi hem te mig och drack ännu mera kaffe =)

Och nu ligger jag i sängen och glor film och ska snart till och sova en skvätt innan kl ringer igen.
Äntligen fredag i morgon. Och då blire att grogga =) Första gången sen 7 mars :D *duktig flicka* hihi

*Magiska pojken*
jag tycker om dig



Kommentarer
Postat av: Elina

Jaaag vill också soooovaa :(

2009-09-03 @ 22:48:53
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0