Ledig dag

Torsdag och jag har vart ledig i dag, skönt.Så i går var jag ute på äventyr,ojj vad bra det var :D *weho*
Men vart jag var det är hemligt som tusan :D

Sen i dag har jag pluggat nästan hela dagen,usch.Har prov i morgon så det måste ju göras om man ska klara det.Sen tog jag en paus från pluggandet och drog ner till graven för att träffa mamma, hon skulle plantera och greja. vart super fint.Sen var det bara att dra hem igen och fylla på glaset med en massa kaffe och fortsätta läsa.Och nu är jag äntligen klar.Så nu blire duschen och sängen.

Brorsan har vart här i dag.Och jag fick en skit snygg höst-jacka av honom, storlek 164 *barn* haha fint hä.

Längtar tills i morgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0