Vilken dag

Började skolan i dag 11:30 skönt att få sova. Sen slutade vi 15:00. inte alls nått att klaga på =)
Sen hem till stan, och hämtade Tetta och i väg till Ica och handla lite mat :D Sen har Karin och Carro vart här i dag och talat lite skit, kändes skumt att dom var här, men ändå så galet kul att tala lite galna minnen :D haha

Sen dök elina upp åå ville ha en skvätt kaffe =) Och jag Tetta och Bror käkade, vart gott till slut :D. Sen var jag upp och tog mig en dusch med förhoppningen om att jag skulle må bättre och att huvuvärken skulle ha gått över, men nej då inte alls. Har käkat piller hela dagen men ändå så släpper det inte, och ont tammetusan i hela kroppen. usch är välle någon förkylning som är på väg. :(

Och nu har jag precis kommit hem från en tur i elinas och Emils vackra Saab :D haha. vi har stått på donken och talat med lite folk och fått i oss en skvätt kaffe och någon påse morötter =) fint hä.

och nu ska jag besöka duschen igen :D fryser som en galning. Och sen blire sängen och glo på film.


Kommentarer
Postat av: Elina

hoppas du mår bättre idag vännen

2009-09-11 @ 07:41:39
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0