Falun i dag


Ännu en dag i falun har gått, jisses dagarna går så sjukt fort vill jag lova. men det är kul att vara där. och sen att har jag ju tre till med mig inte på samma avdelning men på samma våning så det är nice och sjukt kul har vi åå =) haha.. Men det finns ju en nackdel med att jobba i vården vill jag lova och det är att jag var ju tvungen att klipa av mig naglarna :( känner mig naken och handikappad utan dom,, utan dom är det inte jag, jag ska haa långa naglar, inte tok korta eller., och när jag satt och skulle klippa av dom så hade jaa då allt separationsångest, eller det hade jag då flera veckor innan åå så :D haha...

nej nu blire träning =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0