lördags kul i rättvik


Var chafför i bussen i går,åå det var bra länge sen man styrde den där amerikanska rishögen haha,men det var då absolut skit kul som vanligt =) Ååå *Gaspiller* gjorde det skit braaa i går, =) Och sen spelade Mimikry,och Melody club men dom hade jag lika gärna kunna hoppat över,inte alls nå braa.Och det var då bra synd bara att jag är förkyld som en åsna faan var ju trött konstant hela kvällen och orkeslös, huaa, så hää vad då braa skönt att få krypa ner under täcket i morse när kl va 05:46.. Man är då aldrig hemma före 6 eller, haha :D

Och sen i dag har jag spenderat hela dagen i sängen med en massa pluggande, hää ska ju vara klart i mön så, men jag tror att jag kanske skulle kunna tänka mig att vara klar nu men aa jag vet inte riktigt än då =) höhöhö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0