Måndag kväll


Ååå vilken bra dag det har vart, vaknade halv 5 i morse, och då tog jag fram datorn och kikade runt lite på nätet, och sen tog jag mig in i duschen, och sen vaa jag ner och käkade lite frulle =) Och den brassade jag över till falun.. i dag har jag vart nere på labb, satans det var då bra kul det, weho jag tog venprover, lyckades på första försöket *stolt* haha.. Sen har dagen bara gått så galet fort fram till 3..

Sen vaa jag hem och slängde mig i duschen och duschade av mig sjukhus lukten, huaa inte mys det inte,, Sen brassade jag ut till Elina och drack lite kaffe och talade lite skit med henne,, ojj det var då bra länge sen man träffade dig tjejen, hmm inte braa det inte.

Sen när jag kom hem därifrån så drog jag igång med storstädning, fy satans vad damm det blir då huuua. men nu är det gjort och satans så braa hää blev =)

Och nu sitter jag i sängen och har nyss vart med Tettis, vi har fått i oss massa kaffe som vanligt och sen drog vi en vända på byn faaan mitt snus var ju nästan slut,, men nu har jag då så jag klarar mig igen, fint hää,,jaaavisst.. Tettis inte jobba nu du får inte jag vill att du ska vara med eller aaa du måste vara med. =) <3

Nej nu blire att glo en stund på tv sen söööva kl ringer halv 5 i morgon ingen, jippi, nej inte alls jippi. skulle önska att jag fick sooova länge i morgon, men int går hää eller, nej nej bara att ta sig upp,, haha

*Magen du vet, där jag är tjock*, haha bästa jag hört på länge juh =)



Kommentarer
Postat av: Elina

Det var verkligen länge sen.

2010-04-20 @ 08:09:04
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0