Operation

vart i Falun på praktik i dag som vanligt =) Och gött kaffe har dom åå, haha, Vid lunch i dag så åkte jag i väg med en patient till operation, Oh jag fick vara med där inne, Det var då braa spännanade vill jag lova, och vad dom kan fixa och dona med en lite hårdare *slang* helt galet vad dom är duktiga, och jisses vad kläder man skulle haa på sig och en hel drös med en massa skydd både på huvet, för munnen, för kroppen och aaa inte mye av kroppen som man visade eller,, haha. tur det fanns stolar där inne så man kunde sätta sig och vila för det var då bra snurrigt i huvet där i början när dom laa snittet men sen gav häää med sig, haha..

Det var två killar som opererade en va AT-läkare och jag tror den andra fortfarande studerade eller nått,, och jag fick haa en kille som jobbade på operation breve mig som satt och berättade allt dom gjorde och varför, så aaa det där vill jag se igen =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0