Söndag och trött


Tusan vad heljen har gått fort, hmm hänger inte alls med, hinner ju inte göra så mye innan det är söndag igen juh, hmm tråkigt, men men sånt är livet. men heljen har då vart braa =) spenderade många timmar ute hos min älskade pappa i går, han pulade ihop en skit god soppa, mmgott, och aaa vi hade en mys kväll vill jag lova..

Och nu är det söndag och jag sitter i sängen igen, har träffat världens bästa Tetta i dag, åå det var så jukt längesen jag vaa med henne jag har saknat dig skruttan,, men nu får det då fan ta och bli ändring på det hela.. du är bäst. <3

Jaahaaa då ringer kl 04:15 i morgon igen då,, en ny vecka till falun väntar mig,, sista veckan är det åå,, både skönt och tråkigt,, tråkigt att jag ska sluta vara på avdeliningen men skönt för att slippa falu vägen den är så äckligt tråkig  huua.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0