Tisdag


och en ny dag i falun har nu gått,, haha satans vad kul det är att vara där, vissa i personalen är ju helt galna, haha och sen finns det ju även praktikanter som är galna åå =), jag trivs som fisken i vattnet både med sj jobbet oh med personalen,, jaaavisst. Men en sak jag inte trivs med det är saknaden efter dig,, vill krama dig nu.

Nu sitter jag och ska fixa ihop lite uppgifter vi fick med oss innan vi gick ut på praktiken,, är ju bara 3 dagar kvar sen är det slut på falu resorna, och jag antar att lärarna vill haa in arbetet redan på måndag när vi kommer tillbaka, huua, så lika bra att sätta fart då om man ska lyckas få ihop någe skit braa igen då..
Ååå längtar som en tok efter heljen,, soooova. jaavisst =) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0