Torsdag


I morse när jag vaknade så tog jag mig in i duschen och sen ett äpple och handen och brassade hem till min älskade pappa för att spendera några timmar ihop med honom, Och jag har vart duktig i dag, jag har tvättat brorsans bil =) och jag har druckit en satans massa kaffe och sen har jag naturligtvis fått mat av pappa, jag tog pappas nya volvo och drog och köpte pizza eller aa pizza till pappa och en sallad till mig mmgott och sen satt vi ute i solen och käkade mys va hää =) Sen har vi bara myst i solen, det har vart en toppen dag ute hos pappa..

Men sen var det då dax att åka tillbaka till verkligheten igen och hem till bästa Ia och göra grupparbetet, huaaa var inte så svårt och krångligt som jag trodde skönt hää vill jag lova för jag har världens huvudvärk eller ont i protesen har jag då iaf =) höhöhö.

Och nu sitter jag här och musikar och dricker kaffe,, ooo det är inte illa det inte =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0