Måndag


Ojj vad veckorna går gort hinner inte med, vart i skolan i dag, jag och bästa Ia drog redan vid halv 8 för att vi hade en sak vi skulle göra innan vi började kl 9, och sen slutade vi 12, det vart lång dag, höhöhö.. Sen drog jag hem,plockade upp tettiråå, och sen vart det en kaffe på donken och sen drog vi till avesta, fick nytt tangetbord i min dator i dag, weho,jippi, ojj så bra :D

Sen va vi med världens bästa Kimsan en sväng åå, det var ett tag sen man såg den björnen, men kul va det vill jag lova :D Sen drog jag och tettiråå hem till mig och drack lite kaffe, sen drog hon, min pojke kom :D weho.. Och nu sitter jag i sängen och glor runt på internet, men som vanligt, inge spännanade som finns :(

Nej kika film eller tv, sen söva, ska göra en gruppuppgift i morgon igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0