Måndag igen


Satans vad veckorna går fort. Heljen som var så va jag och pojken nere i Stholm och träffade hans morfar och mostrar, det har vart en nice helj, sen på lördagen så drog jag och pojken in till stan ensamma, och det var kul det, skönt att det bara va han och jag :D  Sen spenderade vi resten av tiden tillsammans med dom andra.

Sen i går när vi kom hem så hämtade snälla tettiråå oss, och körde hem oss fan vi hade så sjukt mycket packning med oss så herre gud :D Sen vart det lite kaffe, duschen och film och sova, jag tror vi bara låg i sängen i 30 minuter sen sov vi både två, haha tar på krafterna att vara i storstaden en hel helj,, men endå, ska vi dit :D jooodu..

Och i dag har jag vart i skolan mellan 9-12, långdag igen, höhö. Sen drog jag hem och hämtade min dator och sen drog jag ner till avesta för att träffa min älskade pappa, jooodu, och vi har skrotat runt både här och där, och fikat och donat :D myys <3 Och nu sitter jag här och dricker kaffe,,mmgott =)

Den kan bli min juh, hoppas hoppas :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0