Måndag kväll


Urk vilken dag det har vart inte min dag alls, nej nej.. Vart en seg dag på jobbet ville bara hem och krypa ner under täcket och sova vidare, men sen hade jag en förhoppning om att träffa den bästa men hää sket sig ju, :( Så jag sätter på mig på tåget och funderar en skvätt eller två, hmm hur kan man göra så mot en kompis, röra hennes killa nej fy fan snuskigt juh, hua.. Sen när jag kommer hem så sätter jag på kaffe och tar mig ett glas och sätter mig på trappen och funderar en eller två gånger, hmm inte för att jag kom på någe smart men skönt att få rensa skallen iaf =) Sen drog jag iväg med bästa tettiråå till donken och där vart det två kaffe i dag mmgott :D och en massa snacka med emil, *golf* höhöhö. Och nu sitter jag i soffan och har nyss duschat och ska ta och se lite på tv och sen söva, kl fan ringer snart igen, vill inte nå mer, är less på att kliva upp jätte tidigt, vill tillbaka till skolan nu, nu på en gång, ojj så galet vad jag längtar tillbakarååå. Och inte annat kan hää gärna få bli lite helj igen så jag får sova länge..

saknar dig så hää gör ont i hela mig,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0