Måndag morgon


Och jag sitter och dricker mitt morgon kaffe i vanlig ordning, hua vad svårt jag hade att sömna i går, usch van att ha någon breve sig och sen rätt som det är ska man sova själv, hmm fan det är inte lätt, det borde vara olagligt att sova ensam, och sen jag som hatar ensamhet urk, det är nog bland det värsta som finns det, *att vara ensam* hua.. Men bror min döck upp vid en halv 1 i nattoch då somnade jag på en gång, tack bror.

Jaha ännu en ny vecka väntar mig i falun, ska bli så skönt sen när det blir måndag och det är min sista vecka, jag längtar som tusan tills nästa måndag, och sen är det dax för skolan igen, det ska bli skönt och kul :D
Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning och sen bege mig mot bussen.

Saknar dig så galet mye, kom hem nu,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0