Måndag


Och nu är första dagen i skolan avklarad, weho gud vad skönt hää vaa att få komma tillbaka igen, nu kommer man äntligen fgå normala sov tider igen, och jag kommer inte alls va lika snuskigt trött :D weho. När jag hade slutat så drog jag hem på en gång och käkade lunch med bästa tettis :D mmgott. och sen drog vi hem till mig och laa oss på gräset på en varsin filt, och sen kaffet i högsta hugg.. skönt vaa hää :D Och sen dök min lilla pojken upp, :D

Sen drog vi på staden och härjade runt lite här och där, och sen körde vi ut tettis till hennes pappa :D Och nu sitter vi här hemma och väntar på att tettis då ska komma tillbaka, och dricker en skvätt kaffe, mmgott, jaavisst :D Sen inom sin tid så kommer väl bror hit åå terroriserar oss :D höhöhö

Ååå i morgon skola igen, hoppas data fredrik ringer pappa den här veckan nu då, håller tummarna :D

Nej nu ska jag glo en skvätt tv, innan tettis dyker upp :D

<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0