Onsdag


och jag har vart i skolan i dag mellan 9-12 vart som vanligt lång dag :D haha. Sen är jag gjort klart hela denna veckans arbete, och det kan jag lova känns galet bra,, så jag tänkte nästan ta och börja med nästa veckas inlämnings grejjer redan i kväll :D Skönt och haa det gjort juh :D Sen när jag kom hem på gården så stod min älskade pappa där på gården, och vi har vart på stan och härjaat, och han bjöd sin dotter på lunch,, mums mums va det då allt :D Och sen har tettiråå vart här och fått i sig en skvätt kaffe.. Och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 5.hm utslängd från sitt eget hem, inte alla dagar man blir hää eller, men tur dom bara ska vara här i 1 timme, så kl 6 får jag då allt komma hem igen, och under den tiden ska jag och pojken på stan och dona och grejja,, :D

Weho ledig i morgon från skolan, men då ska det tvättas och packa och donas we snart fredag, jippe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0