Onsdag


Å nu har jag bara 2 dagar kvar sen slipper jag ställa kl på 4 och åka till falun jippie vad jag längtar, och sen har jag en del timmar på flexen kvar som jag måste göra min av med, så på fredag tänker jag gå hem tidigare, för sen har jag en del att göra på fredag ozå, jaavisst,, skönt ska hää bli och lördag ska jag soooooooova :D

weho nu får jag snart hem min dator :D tack pappa för att du hjälper mig med allt strul som blev <3

Och i dag har jag bara vart hemma hela kvällen orkar fan inte göra nått är så trött usch, känns att det snart är fredag. Och på fredag får jag äntligen träffa min fåntratt igen, ojj ojj vad jag saknar dig vännen, galet, aldrig mer en helj utan dig, då blir jag galen, höhöhö om jag inte redan vaa hää då :P

Jaavisst, jahaa nehe vad gör man nu dp,, sitta här i soffan och invänta att klockan ska bli 9 så man kan lägga sig och sööva :D sköönt..

Å vill ha fredag nu, saknar dig minvän så sjukt mye, längtan efter dig är galet stor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0