Tisdag kväll


Och nu sitter jag i sängen och glor nätet, och pojken kollar på en video på tv:n med Michael Jackson, åå så braa han e det då :D Och i dag har  jag vart med tettis, och vi har gjort hemlagade köttbullar,, mmgott vart det,  vart på stan, träffat bror, gjort en äppelpaj med vaniljvisp, och druckit te, och myst i soffan med pojken och mamma.. Och sen har vi beställt tågbiljetterna tills på fredag :D ska bli så kul, men nervös e jag då allt :D haha

I morgon skolan mellan 9-12 lång dag som vanligt :D höhöhö. Sen ska jag träffa min pappa <3 weho..
Ne nu blire lite mys med pojken innan det är dax att sööva :D


Kommentarer
Postat av: Olafelida

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-03-30 @ 10:56:51
URL: http://olafelida.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0