Tisdag


Och det är absolut sista veckan för mig nu i falun, och sen tillbaka till skolan =) Jippi *längtar* :D
Och sen har jag ju gått och blivit tillsammans med världens bästa pojke , Och nu är han min bara min och han är det bästa som någonsin hänt mig, jag är så galet kär, :D <3

Och i dag har jag och Tettis vart till smebacken och firat världens bästa Jonte som fyller år i dag, jippi, grattis :D Och nu talar jag med malin, hää va då allt längesen vill jag lova :D mycket att tala om. :D haha
Och snart blir det sova, för i morgon ringer klockan igen och då ere bara att kliva upp och dra till falun för att jobba ännu en dag.Ååå vad jag längtar tills på fredag, då kommer min pojke hem igen :D weho. jippie hoppas hää går fort nu, det är ju så tomt i min säng utan honom.

Nej tala klart med Malin nu då och sen söva :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0