fin dag :))

Vart i skolan i dag och haft redovisning på ett skit spännanade område *kriminalvården* :)) och redovisningen gick kanon fint och som vanligt så kunde då inte ja vara den som var tyst eller :D haha. Sen skulle vi på ett studiebesök i dag i falun på häktet, Ååååå det var super intressant det vill jag lova, ojj ojj.. Där skulle jag kunna tänka mig att jobba :))

och sen har min älskade far vart här åå lämnat en gran :) och att du hjälpte oss att få den rak, Tack min kära far :)) Sen la jag mig på soffan en stund och gosade med min älskade jonte, och sen var det bara för oss att ta på sig kläderna och bege sig ut för att åka och hämta znarf, och björnen, för att sen dra vidare till borlänge för att björnen skulle hämta en grejj, men häää råkade bli ett donken stop i hedemora oxå :D mmgott..

Oh nu har jag precis pluggat klart och fått i mig lite kaffe, nu ska jag bara skicka in uppgiften till min lärare, den ska int vara inne förens imån, men eftersom jag är klar kan jaa lika fan skicka den nu D: haha

Ne om man skulle ta sin lilla katt och gå och lägga sig i sängen då och sova, är kalas trött efter dagens alla nya intryck och händelser med pojvännen och vänner :D Tar på krafterna att vara emma just för studen, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0