fredag

Och jag tog mig sovmorgon i morse och satans vad skönt hää vad då vill jag lova, ojj ojj :)) Men sen va kaffe suget för stort så jag gick upp och slog på morgon kaffet och väckte min älskling <3 Sen vart det kaffe och duschen och göra sig i ordning för att åka till hedemora med pappa och bror Micke och kolla julklappar åt dom två sötaste :)) Och sen fick jag en film av pappa som jag precis har sett :D Och nu sitter jag här och inget gör, jonte är ute på äventyr och jag sitter hemma och har skit tråkigt och önskar att han snart dyker upp :D

I morgon ska vi till hedemora och käka tillsammans med mamma, bror, moster och hennes gubbe :D Mysigt.
Men nu ska jag då allt titta om jag har en film att titta på medans jag inväntar min sambo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0