Fredag

I går när jag hade tänkt att gå och lägga mig, så smsar min jonte och kollar om jag var vaken, så det var bara att klä på sig och åka och hämta honom :))

Och i dag har jag egna studier och jag sitter och kollar på arbeterna jag har gjort och hää ser skit braa ut, hoppas bara läraren säger samma sak nu då :D haha det vore fint hää :)) Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ska jag inta duschen en stund och sen göra klar för att dra ner på stan en sväng en eller två, har lite saker jag måste göra idag, jaaaavisst :D

Och Michael Jacksons nya låt går om och om igen på min dator så galet braaa låt, och texten är ju så super fin, och hans röst är minst lika fin :D

Nej dricka mitt kaffe nu då och lyssna på låten en gång till :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0