hemma igen

Ojj vilken härlig och rolig stund jag fick med mamma och pappa i dag, ojj ojj, Oh tack älskade mamma för att du hjälper mig/oss, jag uppskattar det till tusan. <3 Ofy tusan, när jag står i en affär i dag i hedemora oh tuggar på mitt goda tuggummi så går så klart min tand sönder, den som jag var i väg och lagade för någon vecka sen, :( Så det va bara att åka till tandis och beställa en tid, usch otrevlig personal i luckan fyyy faaaan.. Och sen fort som tusan ta sig över till Avesta för att inte låta pappa stå och vänta allt för länge, och sen upp och lämna in våran kaffebryggare som gav upp i morse efter en måndas användning, kanske jag har kört lite för hårt med den :D haha.. Sen ner på stan och köpa sig en ny, eller snarare, pappa köpte oss en ny kaffebryggare. tack älskade pappa :D <3  Och nu är jag hemma och tar det lugnt och kikar nätet och ska snart dricka kaffe med min älskade Jonthan :)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0