Måndag

Och jag tog mig sovmorgon och vart väckt av min underbara sambo, och nu sitter jag och dricker mitt morgon kaffe, och funderar på vad man ska ta och göra i dag då, ingen skola att åka till :( hmm, skönt är det ju men lite tråkig måte jag då allt säga att det är :D Men men nog ska ja komma på nått att fördriva tiden med allt.. haha
Jag har en katt som sitter så fint hää breve mig och kollar in vad jag pysslar med på datorn, haha så söt hon är :))

Jahaa om man ska ta och dra fram damsugarn lite då och kanske städa en skvätt eller två, kallas tidsfördriv haha :D

Kommentarer
Postat av: Amirsonja

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-02-11 @ 17:33:46
URL: http://amirsonja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0