tisdag kväll =))

Ååå vilken underbar dag jag har haft i dag, fast morgonen va inte å lyckad, hatar att gå till tandläkaren, men nu är det gjort, skööönt :D Sen efter jag va klar där hos tandläkaren så drog jag hem till mamma och träffade henne en snabbis innan min far och hans fru kom och hämtade mig, :)) Sen drog vi till borlänge, och gick på kupolen, så nu har vi fått en varsin rånaluva, nya gardinstänger och massa annat spännanade, sen köpte jag en grejj till jonte för att han är så sjukt underbar :D <3

Och sen har jag vart hemma hela kvällen, hängt upp dom nya gardinstängerna, och pluggat :)) Och sen har jag vart iväg och träffat min bror en sväng åå :))

just det jaa, i dag när vi va i borlänge så ringde jag till en person, ojj ojj glad blev jag vill jag lova, så nu tänker jag hålla tummarna och hoppas och hoppas på att jag får som jag vill :D weho.. Längtar tills nästa vecka då jag få svar :D weho hoppas veckan går fort :D

Nej nu se klart på filmen och sen tar jag min söta kattunge och går och lägger mig i sängen och myyyser :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0