tisdag morgon

Och jag sitter ocb dricker mitt morgon kaffe och ska snart ta mig till duschen :)) Sen ska man till tandläkaren i dag, urk inte alls kul, urk tycker inte om tandläkare, men men hoppas det går fort så jag kommer där ifrån snabbt :D Sen blir det borlänge med pappa och frun, ska kika lite och köpa nya gardinstänger, fint hää :)) Ååå jag ska ringa ett spännanade samtal i dag, hmm undra vad han vill mig, skit spännanande :D Jonte och kaffen ligger och sover så sött så i sängen, mysigt verkar dom då allt haa :D
Ååå jag vill ha lördag nu, längtar som en tok, en till familje dag med pappa, jonte och bröderna we we, hää ä fint hää vill jag lova :D

Nej nu blire att dricka upp kaffet oh sen inta duschen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0