Torsdag :))

Och jag har vart på stan i dag med min älskade far och donat och grejjat, Sen åkte vi hem till oss och plockade upp min sambo och drog iväg och vart bjudna på lunch av pappa <3 Sen när vi käkat klar så passade vi på att dra från stan så fort som möjligt fyyy tusan vad folk det var ute i dag, förstår inte varför alla ska ut och trängas och dona dagen före jul afton, ojj ojj. Så vi drog ut till skogen och drack kaffe hos far min :)) Och nu är vi hemma igen och jag tvättar och donar och ska inte göra så mycket mer än så i dag, har skapligt ont i ryggen så nej soffläge låter då absolut bäst :D haha Snart börjar den där lilla jul stressen igen då, vi har ju några st att besöka, :d haha.

Å jag har världens underbaraste sambo, älskar dig så obeskrivligt mycket hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0