fredag


Det sägs att det är fredag i dag, men inte har jag fredag eller jag har typ måndag, hm.

var till Säte i morse och lämnade in examinationsarbete och jag är godkänd, weho det är nice det. Alla som hade vart på handledningen och som hon hade haft kontakt med under veckorna vaa som minst godkända, sen skulle hon läsa det för kanske ett högre betyg så det känns ju skit braa iaf.

Sen vart det lunch på stan med bästa Tetta och Ann-sofie, sen har jag och bästa tetta vart på banken och donat, lämnat tillbaka lite böcker sen vart det så klart en del kaffe.

Och nu har bästa Tetta precis dragit till jobbet och jag ska försöka sova en skvätt om jag ska orka göra nått med tettis i kväll men vad som händer, är det ingen som vet, höhöhö =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0