Hmm jösses


Vilken lördag det blev.. Kul vaa det, men sen vart man bara hungrig och allt vart bara så trööökigt, hua. var ju bara en massa små barn där, eller aa vad jag kunde se då iaf. Så jag och bästa elina drog in till stan och käkade på donken och jag var hem och böt om, och kaffe köpte vi =)

Sen när vi kom ut till festen igen så hade pojkarna börjat plocka ihop sakerna, skööönt, med tanke på att tredje världeskriget bröt ut. jösses att folk orkar, och det är så sjukt synd,, för det förstör så mye i kroppen både på långsikt och just för stunden.

Sen på natten va vi till Blge och lämnde av två och sen drog vi över till Falun, och där vart det en del allvarligt prat, men det är kul det =)

så halv 7 i morse låg jag i sängen och försökte sova *aldrig hemma före 6*. haha

Nej nu ska jag ut på äventyr =)


Kommentarer
Postat av: Elina

Ja jösses ja :P

2010-02-21 @ 20:34:02
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0