nu sova


Har vart med bästa tetta i dag, vi köpte kaffe på donken och sen drog vi ner till avesta och tog med oss två pojkar och drog ut till Grytnäs och skottade fram Adams grav, och tände ljus, åå vad jag saknar dig vännen min helt obeskrivligt. Och kul hade vi iaf, sen va vi och tände ljus för en annan kille inne i stan på kyrkogården, sen vart det kaffe hos min *son* haha jag har skrattat lika mye i dag som jag gjorde i fredags jag mår verkligen som en kung igen =) och de är så härligt kan jag lova D:
nej nu blire sova en skvätt innan kl ringer igen,,

Bästa Elina jag saknar dig jaaaa <3

Natt natt


Kommentarer
Postat av: Elina

Saknar dig med vännen <3

2010-03-01 @ 06:35:17
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0