Onsdag kväll


Har spenderat hela dagen med att försöka förstå mig på hur jag ska kunna lösa psykologi grejjen, men nu har jag läst alla papper jag har fått och sen har jag strukigt över det viktigaste, och en drös med kaffe har jag fått i mig åå, tror att jag fått i mig 24 glas kaffe i dag, men mye kaffe behövs för att hjärnan ska fungera. haha Så i mån när jag kommer hem från skolan så är det bara att fortsätta plugga.

Cirkusföreställningen pågår fortfarande i huvet på mig, men nu känns det som om det skulle kunna vara sista numret, elefanterna ska bara visa upp sitt nr sen ****** är man tillbaka på banan igen, skönt det. haha =)

Jisses vad jag längtar tills på lördag, det ska bli så fruktansärt kul. <3

Nej kolla tv en skvätt nu och sen sööööva.


Kommentarer
Postat av: Gotlänning, sambo & foto

Nu sitter jag bara här och häckar.

Själv? :D

2010-02-10 @ 22:05:52
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Gotlänning, sambo & foto

absolut.

min dag har varit bara bra, och din?

2010-02-10 @ 23:14:41
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0