Skit och en stor skvätt till



Aaa skit och en skvätt till, nu vart det skit och lite till, jag som är van vid att ha dig här, jag som är van med att du finns i närheten, och nu ska du bara försvinna, försvinna för en tid och sen komma tillbaka, men jahaa skapligt jag kommer sakna, jag visste ju mycket väl om att den här dagen skulle komma då du var tvungen att dra igen, men inte NU inte ville jag att den dagen skulle vara så nära eller.

For me it is a very special guy, I think so incomprehensible much about you so I cannot explain it with words,
for me, you are the only ones, there is no one else which makes me laugh that you receive,
there is no one who makes me feel so great you makes me feel, there is no dealing with me in the way you deal with me, and I love crazy good to be with you.



Kommentarer
Postat av: Elina

Ja de tkr jag vi ska göra :)

2010-02-24 @ 06:39:08
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0